PROJEKAT MGUIDE

MGuide je Sales force sistem,   profilisan za marketing istraživanje, kontrolu i praćenje distribucije robe kako na mikro tako i makrotržištu.

Namenjen je pre svega distributerskim i marketing istraživačkim kućama, a može ga koristiti svako ko želi da definiše svoju poziciju na željenom tržištu, pronađe kanale distribucije, odredi moć tržišta za svoj asortiman... 

 

 

 

MGuide ima sledeće mogućnosti:

  • Definisanje ciljnih grupa artikala

  • Definisanje grupa proizvođača

  • Definisanje tipova objekata

  • Definisanje sektora mikrotržišta

  • Definisanje dobavljača

  • Definisanje prodajnih sistema (trgovinskih lanaca)

  • Segmentaciju mikro i makrotržišta

  • Definisanje prodajnih objekata

  • Kontrolu terenskih istraživača

  • Registrovanje promena stanja u prodajnim objektima prilikom svakog obilaska

  • Registrovanje promotivnih aktivnosti u prodajnim objektima

  • Vizuelnu kontrolu koncentracije prodajnih objekata (na mapi mikrotržišta)

  • Vizuelni pregled stanja u svakom prodajnom objektu (fotografije)

  • Moćan aparat za izveštavanje i analizu tržišta po gore definisanim parametrima, baziran na konceptu od opšteg ka pojedinačnom

  • Jednostavan za koršćenje

 

MGuide daje odgovore na sledeća pitanja:

  • Koliko je tržište?

  • Čega sve ima na tržištu?

  • Ko nam je konkurencija?

  • Gde su tu moji artikli?

  • Kakva je koncentracija prodajnih objekata po sektorima?

  • Kakva je struktura prodajnih objekata?

  • Ko su najveći distributeri (dobavljači)?

  • Ko su najveći trgovinski lanci?

  • i mnoga druga..

...vizuelno u slici i dijagramima,

...dinamički - izaberi, filteriši, vidi, spusti se na detalje kroz hijerarhijsko drvo do lista. 

© 2004-2009 UNIT IT,  Metalska 11, 11060 Beograd,  office@unit-it.co.rs